Saltar al contenido
Colegio LA FONTAINE

Colegio LA FONTAINE

Web con contenidos información y actividades del colegio La Fontaine

  • Inicio
  • Colegio
    • Historia
    • Saludo
    • Oferta educativa
    • Instalaciones
    • PEC y RRI
    • PCC
    • Plan de evacuación
  • Secretaría
    • Consejo escolar
    • Matrícula
    • Comedor
    • Calendario
    • Portal de transparencia
  • Proyectos europeos
  • Alumnos
    • Infantil
    • Educación Primaria
    • E.S.O.
  • Profesores
  • Familias
    • Derechos y deberes
  • Localización
  • AMPA
    • Información
  • Proyecto Educativo
  • Inicio
  • 2017
  • junio
  • Cuestionario de contexto 3º primaria
2.016-17 3º de Primaria Recursos

Cuestionario de contexto 3º primaria

16/06/201716/06/2017 Colegio LA FONTAINE

El següent enllaç dóna accés al qüestionari de context a realitzar per l’alumnat de 3r de Primària.

En la primera pregunta del qüestionari, l’alumnat de 3º d’Educació Primària introduirà un codi format per la lletra del grup al que pertany i el seu número de llista. El codi identificador podria ser, per exemple: lletra del grup+número de llista (A5, B12,…).

Pot localitzar les instruccions d’accés a la plataforma i la resta d’informació del procés en la següent adreça electrònica:

http://www.ceice.gva.es/web/evaluacion-educacion/normativa

diagnósticas, pruebas

Entradas relacionadas

1º de Primaria 2.024-25 2º de Primaria 3º de Primaria 4º de Primaria Actividades Coneixement Medi

Una capibara para cada uno

13/05/202513/05/2025 Amparo Suárez
1º de ESO 1º de Primaria 2.024-25 2º de ESO 2º de Primaria 3º de ESO 3º de Primaria 4º de ESO 4º de Primaria 5º de Primaria 6º Primaria Actividades Infantil 3 años Infantil 4 años Infantil 5 años Semana Cultural

Carrera solidaria «la vuelta al cole «

16/04/202520/04/2025 Amparo Suárez

Navegación de entradas

Anterior: Seguro escolar de accidentes 2.017-18
Siguiente: Becas de comedor del Ayuntamiento de Burjassot
Todos los derechos reservados 2024.
Funciona gracias a WordPress | Tema: Fairy por Candid Themes.